Δευτέρα 18 Ιουνίου 2018

«Απειλούσαν την οικογένειά μου»: Ποια η εκδοχή του 34χρονου κρεοπώλη από την Άμφισσα που σκότωσε την 13χρονη Ρομά

Μετανιωμένος εμφανίστηκε στην απολογία του ο 34χρονος κρεοπώλης που πυροβόλησε και σκότωσε την 13χρονη Γιαννούλα στην Άμφισσα.


Μάλιστα, έδωσε τη δική του εκδοχή, σύμφωνα με την οποία, δεν είχε πρόθεση να σκοτώσει κανέναν. Γι αυτό και σύμφωνα με όσα λέει δεν πυροβόλησε στο «ψαχνό» αλλά στο έδαφος, αλλά κάποια από τα σκάγια εξοστρακίστηκε και πέτυχε την 13χρονη Γιαννούλα.

«Μετανιώνω πικρά. Ήθελα να αυτοκτονήσω όταν έμαθα ότι ήμουν η αιτία να χάσει ένα αγγελούδι τη ζωή του» ήταν τα λόγια του Παρασκευά Κοντογεώργου.

Όπως υποστηρίζει ο ίδιος, ήταν οργισμένος από την τελευταία διάρρηξη από Ρομά στο κατάστημά του στην Βίνιανη, έξω από την Άμφισσα. Πήρε λοιπόν το κυνηγετικό του όπλο και ήθελε να βρει αυτόν που -όπως λέει- τον είχε χτυπήσει και τον είχε απειλήσει λίγες ώρες νωρίτερα.

«Αυτός ο άνθρωπος ήταν επικεφαλής μιας σπείρας και συχνά ερχόταν στο μαγαζί με φίλους του.Εκείνη την ημέρα για μια ώρα τον άκουσα να με βρίζει χυδαία και να με απειλεί. Μου ζητούσε χρήματα όπως έκανε και στο παρελθόν για να μη μου σπάσουν το μαγαζί. Το ίδιο είχε κάνει καισε πολλούς άλλους επαγγελματίες στην Άμφισσα.

Αγανάκτησα εκείνο το απόγευμα. Ο κόμπος έφτασε στο χτένι. Όταν με απείλησε φεύγοντας από το μαγαζί πως θα μου κάνει κακό σε μένα αλλά και στα αδέρφια μου, τρελάθηκα. Μετά από τόσες απειλές και χτυπήματα πήγα και ήπια. Επιστρέφοντας στο χωριό, ξαφνικά μπήκε μπροστά μου μαζί με άλλους. Κρατούσαν ρόπαλα και σίδερα. Από το ανοιχτό παράθυρο του αυτοκινήτου μου με χτύπησε με μπουνιές και με έβριζε και απειλούσε ξανά την οικογένειά μου»

Ισχυρίζεται ότι πήγε στον καταυλισμό και πυροβόλησε για εκφοβισμό στο έδαφος. Ωστόσο η δικαιολογία αυτή δεν πείθει τους Ρομά, που αναφέρουν ότι πήγε εκεί για να σκοτώσει.

«Όταν έφτασα στο χωριό έμαθα ότι από τα σκάγια που εξοστρακίστηκαν χτυπήθηκε το κοριτσάκι. Μακάρι να μην είχα πάει ποτέ εκεί. Μετανιώνω πολύ που ένα αγγελούδι έφυγε εξαιτίας μου» δηλώνει.

«Όταν πυροβόλησα άκουσα φωνές, έτρεξα προς το αυτοκίνητο μου, σκόνταψα και έπεσα κάτω. Παράτησα το όπλο εκεί. Πήγα στο βουνό για να γλιτώσω από τους Ρομά. Δεν ήξερα για το κορίτσι μέχρι που πήγα στο χωριό. Μόλις το έμαθα τρελάθηκα, κρύφτηκα στο βουνό μετανιωμένος για την πράξη μου».

Ο 34χρονος παραδόθηκε στους αστυνομικούς μαζί με τον δικηγόρο του Πέτρο Μαντούβαλο, αφού πρώτα είχε στηθεί ολόκληρη επιχείρηση. Συγκεκριμένα πήγε στην Γκιώνα για να τον βρει, και μαζί θα πήγαιναν στο 51ο χιλιόμετρο της εθνικής οδού Άμφισσας – Λαμίας που είχε οριστεί ως σημείο συνάντησης με την ΕΛΑΣ.

«Μου έλεγε ότι ήθελε να αυτοκτονήσει. Έκλαιγε με λυγμούς επειδή σκότωσε κατά λάθος το κορίτσι. Αφού είδα ότι ήταν ψυχολογικά έτοιμος να παραδοθεί ξεκινήσαμε για το αυτοκίνητό μου».


Δηλώνει ότι το πρώτο πράγμα που του είπε μόλις μπήκε στο αυτοκίνητο είναι ότι «με τρέλανε ο διαρρήκτης με τις απειλές και τα χτυπήματα. Ούτε αυτόν ήθελα να σκοτώσω, να τον φοβίσω ήθελα να σταματήσει τους τραμπουκισμούς».

πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.