Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Σάπιο κύκλωμα μεταξύ δικηγόρων και διοικητικών υπαλληλιών στη Δ/νση Αλλοδαπών & Μετανάστευσης Αθηνών

Λοιπόν το θέμα ξεκινά από χτες 26/7/2016 και ώρα 8:45πμ

Πρωταγωνιστής στο έργω εγώ, εδώ είναι που λένε δεν ήξερες δε ρώταγες...

Το γεγονός ότι τα άτομα τα οποία τα πληρώνει ο λαός δεν σέβονται το λαό, και αυτό είναι το κυριότερο γιατί έτσι είναι σαπισμένη ολόκληρη η δημόσια διοίκηση και το χειρότερο είναι ότι νομίζουν έχουν την εξουσία στα χέρια τους και αγνοώντας ότι είναι απλά υπαλληλίκια του κόσμου και των 650 ευρό, και θα ήταν υποχρεωμένοι να κανουν τη δουλειά που τους έχουν υποδείξει σωστά και μόνο 

Πήγαμε λοιπόν στα γραφεία τις διοικούσης Αλλοδαπών & Μετανάστευσης Αθηνών και αφού δώσαμε τα χαρτιά στα οποία μας εζητήθησαν και βεβαίως ολα ήταν ολα σωστά ξαφνικά ο υπάλληλος μας ξεφούρνισε ότι θα έπρεπε να συμβουλευτώ των διευθυντή μου πηγαίνοντας λοιπόν και αφότου γύρισε μας απάντησε ότι δεν πληρούμε όλες τις προϋποθέσεις για να κάνουμε την δουλειά μας.
Τότε λοιπόν εγώ ζήτησα να δω προσωπικά τον κύριο διευθυντή του οπού μου είπε οτι δεν μπορώ να τον δω γιατί ητο σε σύσκεψη.

βγαίνοντας από το γραφείο του υπαλλήλου με συνάντα ένας περιπλανωμενος κύριος  ο οποίος μου συστήθηκε  ως Δικηγόρος και καθώς με είδε αναστατωμένο με ρώτησε τι πρόβλημα έχω και ότι αυτός μπορεί να το λύση του εξηγώ και εγώ το θέμα και διώχνοντας τα χαρτιά με κοιτά και χαμογελώντας μου άπαντα ότι με εκατό (100) ευρό σε πέντε λεπτά θα ήταν ολα έτοιμα.

 Έτσι λοιπόν και εγώ εξαγριώθηκα. και του λέω εσείς τα βρίσκετε ολα τα χαρτιά εντάξει και άπαντα Ναι  εκεί λοιπόν με έπιασε,,, και άρχισα να τηλέφωνό στο υπουργείο και φωνάζοντας έντονα ζήτησα να μιλήσω με την ιδιαίτερα του υπουργού εσωτερικόν κυρίου  Κουρουπλη  κλείνοντας ένα ραντεβού ακούγοντας με εκεί όλοι από τους σεκουριταδες έως του πολίτες που ήταν εκεί δια μαγείας έρχεται ένας κύριος λέγοντας μου ότι αυτό που κάνω δεν είναι σωστό και ότι να μην ξαναπάω εκεί γιατί δεν επρόκειτο να κάνω την δουλειά μου και ότι ο άφαντος μέχρι εκείνη  την στιγμή  διευθυντής τις Δ/νση Αλλοδαπών & Μετανάστευσης Αθηνών θα έριχνε απορριπτική σε ότι και να του πήγαινα έτσι λοιπόν ζήτησα για τρίτη φορά να τον δω οπού βεβαία δεν έγινε ποτέ.

Άφαντος ο κύριος Διευθυντής μας!!!

Και σας ρωτώ εγώ τι κάνουμε τώρα σπάμε κεφάλια τον δίνουμε στεγνά μέχρι να χάσει την δουλειά του ο κυρ Διευθυντής μας... Αυτό είναι το κρατικό μας σύστημα κύριοι (Σάπιο ελεεινό και τρισάθλιο) 

Τα υπόλοιπα και η συνέχεια μετά το ραντεβού μας με τον υπουργό !!!

jimys stasinopoylos 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.