Πέμπτη 21 Ιουλίου 2016

«Τη μέρα που έμαθα πως έχω καρκίνο δέχτηκα πρόταση από τον ΑΝΤ1 να συνεχίσω τους “Παντρεμένους”»



Ο Λευτέρης Καπώνης, ο σεναριογράφος της σειράς «Και οι παντρεμένοι έχουν ψυχή» αλλά και πολλών ακόμα επιτυχημένων σειρών αποκάλυψε τη μάχη του με τον καρκίνο.

«Πήγα για ρευματοειδή αρθρίτιδα στα δάχτυλα και μου έκαναν ένα σωρό εξετάσεις για άλλα πράγματα. Ο γιατρός μου έδινε ένα 5% να έχω κάτι σοβαρό και τελικά είχα αυτό.


Ήμουν στα Εφημερεύοντα και ο γιατρός ήταν μικρός και ό,τι είχε διαβάσει το εφάρμοζε. Μου είπε μια γιατρίνα πως είμαι πολύ τυχερός που έπεσα πάνω σε αυτόν που τα τσεκάριζε όλα. Όπως, επίσης, ήμουν τυχερός, γιατί με προειδοποίησε μια αρθρίτιδα. Τελικά το πρόβλημα το είχα στον πνεύμονα. (…) Ο γιατρός μού είπε πως αυτό αντιμετωπίζεται εύκολα με τη χημειοθεραπεία. Με χτύπησε στην πλάτη και μου είπε πως είμαι ασφαλής».

Την ημέρα που του έγινε η διάγνωση την ίδια ακριβώς ημέρα δέχτηκε την πρόταση από τον ΑΝΤ1 για να συνεχιστεί το σίριαλ.

«Μόλις μου ανακοίνωσε ο γιατρός τι έχω, γύρισα σπίτι και την ίδια μέρα με είχα πάρει τηλέφωνο για να μου κάνουν την πρόταση από τον ΑΝΤ1. Λίγες ημέρες μετά κι ενώ μόλις είχα ξεκινήσει τις θεραπείες, με πήρα από άλλο κανάλι για άλλη δουλειά. Γέλαγα μόνος μου. Έλεγα “δε γίνονται αυτά”», δήλωσε στην εφημερίδα freddo.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.