Τρίτη 19 Μαΐου 2015

Σχοινάς εναντίον Λιάγκα-Σκορδά: Ντροπή και αίσχος


Ο Διονύσης Σχοινάς παραχώρησε συνέντευξη στην κάμερα του «Πρωινό». 

Ο ίδιος αναφέρθηκε στο γιατί δεν έχουν συνεργαστεί στην πίστα με την Καίτη Γαρμπή, πως είναι η σχέση τους σήμερα, μετά από τόσα χρόνια γάμου, ενώ μίλησε και για το γιο του.


«Αν δεν πήγαινα στην Καίτη θα χώριζα, είχα να την δω πέντε χρόνια. Είπα και ένα τραγούδι, σιγά να μην δεν ανέβαινα. Εμένα δεν μου αρέσει να είμαι με την Καίτη στη σκηνή. Λέω χρόνια ότι δεν είναι ωραίο να είσαι στη δουλειά με τον άνθρωπό σου 24 ώρες το 24ωρο. Κάθε χρόνια μας προτείνουν να εμφανιστούμε μαζί. Ανταγωνισμός μεταξύ μας δεν υπάρχει ποτέ. Μπορεί να υπάρξουν όμως ζήλιες, λογικό δεν είναι; Γιατί να το περάσουμε αυτό;», δήλωσε ο τραγουδιστής για την επίσκεψή του στο «Central» όπου εμφανίζεται η σύζυγός του και την οποία επισκέφτηκε μόλις τελείωσε τις δικές του εμφανίσεις στην Αθήνα.

Και κατόπιν πρόσθεσε: «Είμαστε φιλαράκια και είμαστε και γκόμενοι και εραστές. Είναι τρομερό μετά από 18 χρόνια να περνάει αυτό».

Λίγο μετά ρωτήθηκε για την επίσκεψη της Έλλης Κοκκίνου στο «4711» όπου εμφανιζόταν και αν ενόχλησε τη σύζυγό του, μια και παλαιότερα είχαν σχέση. Ο ίδιος απάντησε :«Κουκουρούκου ρε παιδιά, τι θυμούνται μετά από 25 χρόνια; Αίσχος. Έλεος. Δεν συνέβη τίποτα».

Όσον αφορά στο γιο του και αν μπαίνει σε ερωτικά sites, τόνισε: «Μπαίνει, δεν θα μπαίνει; Γίνεται; Του είπα προσεκτικά. Εμείς μπαίνουμε που λέει ο λόγος».




Δείτε τι είπε στη συνέντευξή του στο Πρωινό του ΑΝΤ1:




Λίγες ώρες μετά την προβολή της συνέντευξής του στο «Πρωινό», ο Διονύσης Σχοινάς δεν έκρυψε στιγμή την αντίδρασή του για αυτό που παρακολούθησε στη μικρή οθόνη και αποφάσισε να γράψει το παρακάτω μήνυμα στο προφίλ του στο facebook, το οποίο μάλιστα κοινοποίησε και η σύζυγός του.

«Είναι γελοίο να δίνω μισή ώρα συνέντευξη σε μια δημοσιογράφο για μια τηλεοπτική εκπομπή ,να μιλάω για τη δουλειά μου, για το καινούργιο μου τραγούδι , για τις εμφανίσεις που θα κάνω, για τους ανθρώπους που συνεργάζομαι, για το τι περνάει η Ελλάδα αυτόν το καιρό και αυτό που επέλεξαν να βάλουν ως τίτλο είναι το αν ήρθε η πρώην μου στο μαγαζί, αν παρεξηγήθηκε η γυναίκα μου και σε ερώτηση αν ο γιος μου μπαίνει σε ερωτικά site στην απάντηση μου ” και ποιο παιδί δεν μπαίνει” να βάζουν τίτλο “ο γιος μου μπαίνει σε ερωτικά site”. Κρίμα… Κρίμα και ντροπή …».

Δείτε τι ανέβασε στο facebook:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.