Κυριακή 21 Δεκεμβρίου 2014

Έφη Θώδη: «Δεν τρελάθηκα, μου είχαν κάνει μάγια!»


Σε συνέντευξη που παραχώρησε σε καθημερινή εφημερίδα η Έφη Θώδη δήλωσε ότι της έκαναν «μάγια» για να την καταστρέψουν.

Αναφερόμενη στις περιπέτειες που είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν, είπε:

«Ποτέ μου δεν τρελάθηκα. Απλώς κάποιοι πολύ κακοί άνθρωποι θέλησαν να με καταστρέψουν και δεν δίστασαν να μου κάνουν ακόμη και μάγια».

«Nαι, βρέθηκα σε σκοτεινό αδιέξοδο λόγω της μαύρης μαγείας από επαγγελματικό αντίζηλο, αλλά πλέον είμαι καλά. Επέστρεψα και είμαι πιο δυνατή από ποτέ με τη βοήθεια του φίλου μου Πητ Παπαδάκου» συμπληρώνει.

Και καταλήγει: «Θέλω να πω σε όλο τον κόσμο που με αγαπά και με στηρίζει τόσα χρόνια ότι πλέον είμαι μια χαρά. Καλύτερα από ποτέ».

tribune.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.