Κυριακή 27 Ιουλίου 2014

Το μήνυμα τις Εύη χειλα για τον άδικο χαμό του αδερφού της στο αεροπορικό δυστύχημα που έγινε στη Σπάρτη




Η Ευη Χειλα κοινοποίησε σύνδεσμο.

πριν από μία ώρα περίπου στην περιοχή Kalívia Thorikoú

Σαγαπαω μωρό μου εισαι η ζωή μου δεν έφυγες εισαι παντα εδω μαζι μου γιατι σε χρειάζομαι γιατι σε λατρεύω , εισαι ελεύθερος ζωή μου οπως παντα ηθελες μονο που τωρα εισαι ενας freedom angel ... Θα ανταμωθούμε ξανα μωρό μου . Λατρεμένε μου σαγαπω μωρό μου σαγαπω....



http://07-magazine.blogspot.gr/2014/07/blog-post_90.html

Δείτε 1 ακόμη σχόλιο


Eirini Lasithiwtaki ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ ΜΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΙΡΩΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ !!!!!!ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΣΤΕΡΙ ΜΟΥ!!!!!!!ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΒΑΣΤΑΚΤΟΣ Ο ΠΟΝΟΣ!!!!
πριν από 59 λεπτά · Μου αρέσει! · 1


Litsa Souroula Έφυγε και πήγε στην αγκαλια της μαμάς τους.. Δεν ειναι μόνος του!!
πριν από 54 λεπτά





Victoras Akritidis Galini stin psyxi tou.. Dynami stin psyxi sou!! Oti zei stin kardia den pethainei pote!!
πριν από 45 λεπτά · Μου αρέσει! · 4


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΔΗΜΟΣΊΕΥΣΗ ΣΧΟΛΊΟΥ
Τα σχόλια στό 07magazine men'sblogspot υπάρχουν για να συνεισφέρουν οι αναγνώστες στο διάλογο. Η ευθύνη των σχολίων είναι (αστική και ποινική) και βαρύνει τους σχολιαστές.